LA PIPA I EN PELE A L'HORT (ed. en català)
SKU: 9788494758959
Un conte sobre la primavera per als més petits
La Pipa i en Pele a l’hort és un conte de format butxaca per a nens a partir de dos anys que forma part de la collecció «La Pipa i en Pele», dos simpàtics nans amb els quals farem un recorregut per les quatre estacions.
Compartir per:
Descripció
L’hivern, un any més, s’acaba. Una diversitat encantadora de plantes apareix a la natura, les boniques i acolorides flors comencen a brotar. A poc a poc, els animalons que estaven hibernant comencen a despertar-se i surten del seu refugi; milers de sons omplen la terra. Les aus migratòries tornen, i les abelles i els borinots busquen tendres flors per extreure’n el pollen. Els dies freds queden enrere i una dolça escalfor ho embolcalla tot.
Ha arribat la primavera, i la Pipa i en Pele decideixen encarregar-se del seu hort: treballen de sol a sol, reguen, planten noves llavors… El cargol s’atiparà de valent! I les abelles, amb el pollen, faran que tota la terra quedi coberta de flors.
Mitjançant la vivència de les estacions i la celebració de les seves festes, l’infant pot viure de manera inconscient i profunda un ritme fix de l’any, que li aporta seguretat. El ritme és viu i portador de salut.
La Pipa i en Pele a l’hort ens ajudarà, a través de les seves precioses imatges i l’harmonia dels seus versos, a endinsar-nos a les bondats de la primavera, i ens acompanyarà a viure amb més consciència aquesta època de llum i colors.
Il·lustracions: Daniela Drescher
Mida: 14x16cm
Pes: 90gr
Nº de pàgines: 10
Enquadernació en cartoné
Edició en català.
Característiques
-
Àrees de desenvolupament
Lectoescriptura
-
Intel·ligències
Lingüística
-
Autores i il.lustradores
Gerda Muller
-
Materials
Paper